Roznoszenie ulotek

Wielu przedsiębiorców rezygnuje z roznoszenia ulotek, dlatego że tym ludziom może się wydawać, że ulotki po prostu w tych czasach już nie działają. Nic bardziej mylnego. Jeżeli Twój biznes działa lokalnie i nie możesz dotrzeć do swoich klientów np przez internet, to najlepszym sposobem, żeby do nich dotrzeć, jest sposób masowy i najtańszy, więc ulotki reklamowe.



Wydrukowanie kilku tyś. ulotek reklamowych wcale nie kosztuje na prawdę dużo.
Wręcz przeciwnie, jest to bardzo tanie i taki koszt reklamy może się zamknąć nawet w 100 zł. W dłuższej perspektywie czasu te kilka tyś. ulotek może natrafić do kilku tyś. osób i dosłownie, jeśli każda z tych osób zostawiłaby u ciebie kilka zł, to i tak niejednokrotnie przewyższyłoby to wydatek na ulotkę. Broszury reklamowe przeróżnego typu są wciąż w znaczącej liczbie przypadków kupowane przez przedsiębiorców, którzy rozumieją, że biznesy lokalne rządzą się innymi prawami, niż te ogólnokrajowe i międzynarodowe czy te, które prowadzi się w pewnym zakresie przez internet. W reklamie bezpośredniej firmy działającej lokalnie istotne jest docieranie do osób, które mieszkają stosunkowo blisko, przy czym należy zminimalizować koszty zasięgu i dotarcia do każdej takiej osoby. Nie ma chyba nic tańszego, niż ulotka, ale ta ulotka musi być zaprojektowana de facto solidnie i musi się znaleźć na niej treść, która będzie odpowiadała na potrzeby osób mogących się tą firmą zainteresować. Na ulotce muszą się więc odnaleźć wszystkie najistotniejsze informacje dotyczące działalności firmy i najlepiej też mapka dojazdu.

Zobacz więcej: strona o reklamie dla firmy