Ładne logo

Logo jest zwykle pierwszym, co rzuca się w oczy klientom, którzy wykonali zakupy w danym sklepie lub natknęli się na jakąś stronę www. Logo musi być łatwe, łatwe do zapamiętania, proste do odwzorowania na papierze dosłownie bez żadnych zdolności artystycznych. Logo firmy musi być także dopasowane charakterystyką do jej działalności.



Jeżeli już firma zajmuje się czymś związanym z naturą, to najlepiej, by było zielone albo żółte. O ile para się sprzedażą towarów luksusowych, warto zastosować złotą albo czarną kolorystykę.
Rozwiązań w zakresie projektowania jest sporo. Projektowanie logo może wytworzyć specjalista grafik, niemniej jednak najpierw może się zająć tym cały dział kreatywny, który będzie proponował różnorodne rozwiązania. Następnie grafik tylko wprowadzi w życie pomysły, jakie powstały w głowach pracowników działu kreatywnego. Bardzo często inne osoby, dosłownie niezwiązane bezpośrednio z projektowaniem mają głowę pełną pomysłów i świeże pomysły, które bardzo dobrze sprawdzają się, gdy powstaje kreacja logo. Ze stuprocentową pewnością warto przygotować sporo logotypów i dać je do akceptacji poszczególnym osobom w firmie. Wtedy to osoby będą mogły wyrazić swoje zdanie na temat logotypu i w razie konieczności wskażą elementy, które są według nich niespójne. To w rzeczywistości sporo pomaga i warto w takiej okoliczności pamiętać o tym, że przygotowanie znaków logo nie powinno przenigdy spoczywać na głowie jednej osoby, bo ta osoba może nie posiadać wystarczającej wiedzy, aby stworzyć coś, co będzie de facto unikatowe i co zachwyci ludzi. Wiele osób natomiast może stworzyć prawdziwą burzę mózgów, która da taki efekt.
Warto zobaczyć: http://www.projektlogo.net.pl.