Skuteczna promocja poprzez gadżety

Powszechnie mówi się, że zyskanie nowego klienta jest 10 razy droższe od zatrzymania obecnego. Jest w tym bardzo dużo prawdy, dlatego należy przyjąć odpowiednie strategie, prowadzące do zwiększenia lojalności klientów wobec naszego sklepu.

Klienci bardzo preferują, gdy dostaną coś od firmy. Coś więcej niż to, na co się umawiali, jakiś bonus, którego nie oczekiwali. Efekt pozytywnego zaskoczenia jest bardzo silny i pozostaje na długo, dzięki czemu zwiększa się szansa na zatrzymanie klienta u siebie.

Akcesoriów, które można zaoferować klientowi jest mnóstwo, w tym takie, które nie obciążą za bardzo naszego budżetu.

Niezależnie od branży sklepu, można klientowi dać brelok reklamowy. Przydaje to się wyjątkowo w punktach dorabiania kluczy, lub w sytuacji firm montujących drzwi albo wymieniających zamki. Breloki są bardzo tanie, więc można posiadać ichniejszym bardzo dużą ilość przygotowaną na każdą okazję i wywołać pozytywne emocje u klienta. Jeszcze ciekawszym, choćby trochę droższym rozwiązaniem są kubki reklamowe z nadrukiem. Takie rzeczy w domu przydają się za każdym razem, bo kubki i szklanki w ogromnej liczbie przypadków się tłuką, zatem każda dodatkowa sztuka będzie z pewnością wykorzystywana. Praktycznymi gadżetami, którymi można obdarować klienta są również notesy z logo, zrealizowane do budowy notatek wszelkiego rodzaju. Niezależnie od tego, czy klient będzie używał takiego notesu do pracy, czy do tworzenia listy zakupów, istotne jest, że będzie miał ciągły kontakt z naszym logo. Przy wyborze odpowiednich materiałów reklamowych, warto pamiętać o ich do profilu naszego biznesu.

Zobacz również: Parasole z nadrukiem.